Tips Borong China - 8 Sebab VIP Beli Barang Dari 1688

Mesti ramai yang tak tahu admin bukan sekadar tolong carikan barang untuk member VIP, Admin siap tolong pesan sekali. Ramai yang admin dah tolong. Nak tahu kenapa ramai member VIP suka minta tolong orderkan? 

Kerana dari pengalaman yang baru nak beli barang dari 1688 masih sangkut di bahagian tengah seperi cari kilang dan juga bayaran dan sebab utama jom 




Tips Borong China - 8 Sebab VIP Beli Barang Dari 1688

1-Sebab Admin tidak mengenakan sebarang caj tambahan untuk order barang member.Dari sudut ramai yang ingat jika ada bantu beli mesti ada naik harga 

2-Tidak pernah mark up harga. Semuanya transparent malah kadang-kadang boleh dapat lagi murah. Admin  pernah bantu member VIP order baju. Harga yang sepatutnya adalah 320 yuan tapi bila admin order, saya dapat harga 198 yuan dan saya beritahu member perubahan harga. Saya tidak ambil untung (kawan + ikhlas).

3-Bila sudah order barang melalui Admin, contoh laptop, saya akan check dulu di warehouse. Kalau semua ok, baru terbang. Kerana jika sudah sampai Malaysia ada masalah agak rumit kirim balim ke China 

4-Kadang-kadang bila member bagi link untuk produk yang nak dibeli, jika saya nampak tak cantik atau boleh dapat lagi murah, saya akan bagi link yang saya dah kaji. Kerana bagi admin kajian produk di 1688 sudah cukup lama 

5-Tidak semestinya kena order 3 atau 5. Dalam tangan saya, 99.9% order di 1688 nak beli satu pun boleh. Mesti dapat sebab akaun vip 1688 saya sudah di level 5.

6-Member yang Admin bantu order barang, kadang-kadang saya akan bagi solution. Bagaimana cari duit dengan barang yang dia order, macam satu member VIP. Dari cerita Kenzo sampai sekarang saya yang urus order dia dan nampak sales dia naik.

7-Hanya 1% sahaja untuk kemungkinan barang yang bermasalah sebab kebiasaannya saya deal dengan kilang dulu. Bila sudah deal baru saya order.

8-Apa yang saya boleh kata, bila saya bantu member order barang, saya bukan saja boleh janji tiada sebarang caj tambahan tetapi ada kemungkinan juga barang yang anda order akan jadi lagi murah.

Pinduoduo Guna Teknik Kupon + Komisen Jimat Lebih 50% 

Part 1 -Pembelian di Pinduoduo selepas dalam video yang sebelum guna teknik komisen dan sekarang guna 2-1 iaitu kupon dan komisen ,dalam kes kajian ini adalah beli seluar dalam lelaki dalam satu kotak ada '4 helai yang mana jimat lebih daripada 50%

Part 2 -Untuk part ke 2 ini ramai yang tanya sudah buat bayaran di mana ketahui barang sudah seller pos keluar dan di mana nak cari tracking no dan courier co

Part 3-Pinduoduo jika anda hanya tahu beli saja tetapi tidak tahu guna kupon dan komisen maka apa yang terjadi ?

Kedai yang sama produk yang sama tetapi harga berlainan ,ini akan terjadi anda beli dengan harga rendah atau tinggi

Dalam video ini anda akan nampak dengan mata anda yang mana

Tidak Ada Produk Keuntungan Berkali Ganda + Shipping Mahal ?

1-Bagaimana Daftar Shopee Ship From Overseas ?

2-Produk dari China Terus Pos Ke Pelanggan

3-Shipping Paling Murah Dari 10 Gram

4-Kenapa Produk Shopee Murah Gila

5-Kenapa Shipping Shopee Murah Gila

Lubuk Murah China 

https://pakarimportchina.com  


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Download Pinduoduo

Cara Daftar Pinduoduo Premium

Kelas Borong China